پایان نامه در مورد رضایت گردشگران
پایان نامه شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده مدیریت و اقتصاد بخش مدیریت پایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانیگرایش بازاریابی شناسایی عوامل انگیزشی و بررسی سطح رضایت گردشگران خارجی از سفر به استان کرمان آذر 1391 چکیده : هدف از انجام این تحقیق شناسایی انگیزه سفر و میزان رضایتمندی […]
پایان نامه ارشد: اولولیت بندی شاخص های تاثیر گذار بر رضایت گردشگران با استفاده از مدل تحلیل سلسله مراتبی داده ها(موردمطالعه: هتل های استان مازندران)
پایان نامه رشته گردشگری عنوان : اولولیت بندی شاخص های تاثیر گذار بر رضایت گردشگران با بهره گرفتن از مدل تحلیل سلسله مراتبی داده ها(موردمطالعه: هتل های استان مازندران)
پایان نامه ارزیابی رضایتمندی گردشگران شهر تبریز از محصول توریسم مذهبی کشور عراق
پایان نامه رشته جغرافیا دانشگاه تبریزدانشکده جغرافیا و برنامه ریزیگروه پژوهشی جغرافیاپایان نامهجهت اخذ درجه کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی گردشگریعنوان:ارزیابی رضایتمندی گردشگران شهر تبریز از محصول توریسم مذهبی کشور عراقشهریور 94 مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد رشته: جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری دانشکده: جغرافیا و برنامه ریزی تاریخ اتمام:10/6/94 تعداد صفحات: 100 کلید […]
پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی برقصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش(از دیدگاه گردشگران داخلی) پاییز 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 1 […]
پایان نامه بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده و انگیزه سفر گردشگران
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده گردشگری پایان نامه دوره کارشناسی ارشد مدیریت جهانگردی-بازاریابی عنوان: بررسی اثرات گردشگری فیلم بر روی تصویر ادراکشده و انگیزه سفر گردشگران مطالعه موردی: آذربایجان شرقی خرداد 94 چکیده گردشگری فیلم یکی از شاخههای نوظهور گردشگری است که رشد روزافزونی در تحقیقات پیرامون صنعت گردشگری داشته است. در سطح جهان […]
پایان نامه تاثیر استقرار دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع در مراکز پلیس +10 شهرستان گلپایگان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق پایان نامه رشته مدیریت دولتی- گرایش سیستم های اطلاعاتی عنوان تاثیر استقرار دولت الکترونیک بر رضایت ارباب رجوع در مراکز پلیس +10 شهرستان گلپایگان پاییز 1393 فهرست مطالب چکیده. ک فصل اول: کلیات و تعاریف پژوهش مقدمه. 2 1-1-بیان مسئله. 5 1-2- ضرورت انجام پژوهش. […]
پایان نامه: بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
پایان نامه رشته :علوم ارتباطات اجتماعی عنوان : بررسی نقش رسانه های الکترونیکی در جذب گردشگران داخلی
پایان نامه:تحلیل ارتباط توسعه پایگاههای الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
پایان نامه رشته :مدیریت گرایش : برنامه ریزی و توسعه عنوان : تحلیل ارتباط توسعه پایگاه های الکترونیکی در افزایش میزان گردشگران
پایان نامه ارشد : شناسایی محدودیت های گردشگران خارجی در ایران
پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی گرایش : بازاریابی عنوان :شناسایی محدودیت های گردشگران خارجی در ایران
پایان نامه : تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز
پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی گرایش : برنامه ریزی و توسعه عنوان : تاثیر تصویر مقصد بر تمایلات رفتاری گردشگران شهر شیراز
دانلود پایان نامه:اولویت بندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران
هدف از این پژوهش اولویتبندی شاخصهای ارزیابی رضایتمندی بازدیدکنندگان موزه ملی ایران میباشد. با مطالعه تحقیقات پیشین و مدلهای مفهومی ارزیابی رضایتمندی مشتریان، شاخصهای رضایت بازدیدکنندگان موزه شناسایی شده سپس با استفاده از مدل آکاما مورد بررسی قرار گرفته است. در این پژوهش با استفاده از ابزار پرسشنامه، دادههای مورد نیاز از ۳۸۵ نفر از بازدیدکنندگان موزه ملی ایران در شهر تهران جمعآوری گردید. نتایج این پژوهش نشان میدهد که همه شاخصهای مدل تحقیق بجز قیمت و ارزش ادراک شده بر رضایت بازدیدکنندگان موزه تأثیر دارد و قیمت بلیط موزهها تأثیری بر میزان رضایت بازدیدکنندگان ندارد. همچنین با استفاده از آزمون فریدمن مشخص گردید که متغیر اطمینان دارای بیشترین میزان اهمیت و متغیر همدلی دارای کمترین میزان اهمیت از دیدگاه بازدیدکنندگان است. محقق در انتها برای بهبود خدمات ارائه شده در موزهها و افزایش سطح رضایت بازدیدکنندگان پیشنهادهایی ارائه کرده است که امید است با عنایت مسئولین امر شاهد ارائه خدمات بهتر در موزهها و رضایت هرچه بیشتر بازدیدکنندگان باشیم. کلمات کلیدی: موزه، رضایتمندی، موزه ملی ایران
پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی با عنوان : بررسی روابط میان ارزش ویژه ی برند مقصد گردشگری, رضایت و وفاداری
پایان نامه گردشگری، انگیزه ها و عوامل مرتبط با آن
پایان نامه رشته مدیریت مؤسسه آموزش عالی باختر ایلام پایان نامه در رشته مدیریت جهانگردی گردشگری، انگیزهها و عوامل مرتبط با آن (نمونه بررسی: شهر قصرشیرین) استاد مشاور: دکتر پاکزاد آزادخانی شهریور1393 چکیده هدف پژوهش حاضر بررسی گردشگری، انگیزهها و عوامل مرتبط با آن در شهر قصرشیرین است. تئوری محوری آن بر اساس تئوریهای چاک. […]
پایان نامه بررسی رابطه بین تاثیر بازاریابی کارآفرینانه برتوسعه صنعت گردشگری با تمرکز بر ویژگی های مدیران
پایان نامه رشته مدیریت موسسه آموزش عالی کار واحد خرمدره پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( گرایش بازاریابی ) بررسی رابطه بین تاثیر بازاریابی کارآفرینانه(بازارگرایی و گرایش به کارآفرینی)برتوسعه صنعت گردشگری با تمرکز بر ویژگی های مدیران ( مطالعه موردی : استان لرستان ) استاد مشاور : دکتر امیر سیدی […]
پایان نامه نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداریگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بازرگانی بین المللعنوان:نقش آمیخته بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری در استان گیلان دی 1394 فهرست مطالب .صفحهفصل اول:کلیات تحقیق1-1) مقدمه 31-2) بیان مساله 41-3) اهمیت و ضرورت تحقیق. 61-4) اهداف تحقیق. […]
پایان نامه شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری (مورد مطالعه شهرستان مشهد)
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده اقتصاد،مدیریت و علوم اداریپایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت کارآفرینیعنوان:شناسایی و اولویت بندی فرصت های کارآفرینانه در صنعت گردشگری(مورد مطالعه شهرستان مشهد) شهریور94 چکیده:اهمیت توجه به صنعت گردشگری بر هیچ کس پوشیده نیست. گردشگری مفهومی با دو هویت است. از یکسو برای گردشگران با اهدافی چون تأمین سلامت و ایجاد آرامش […]