پایان نامه در مورد بازاریابی رابطه مند
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A(مدیریت بازرگانی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر وفاداری مشتریان بانک سرمایه شعبه کاشان با رویکرد معادلات ساختاریاسفند 1393 مقدمه. 21-1-بیان مسأله: 22-1-ضرورت تحقیق: 33-1-مروری بر ادبیات گذشته. 44-1-هدف تحقیق 5هدف اصلی: 5اهداف فرعی: 55-1-سؤالات تحقیق: 6سوال اصلی: 6سوالات […]
پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی عنوان:بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریانمطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک ) بهار 1392 چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 تاریخچه مطالعاتی […]
پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی عنوان:بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریانمطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک ) بهار 1392 چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 تاریخچه مطالعاتی […]
پایان نامه بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی بر قصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه تهران پردیس بین المللی کیش پایان نامه رشته مدیریت جهانگردی بررسی تاثیر تصویر برند، بازاریابی رابطه مند و تبلیغات شفاهی برقصد استفاده مجدد گردشگران از هتل های جزیره کیش(از دیدگاه گردشگران داخلی) پاییز 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه 1 […]
پایان نامه بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده اقتصاد، مدیریت و بازرگانی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسیارشد در رشته مدیریت ، گرایشبازرگانی بین الملل عنوان بررسی نقش عناصر بازاریابی رابطه مند بر عملکرد شرکت های دانش بنیان استاد مشاور دکتر علیرضا فضل زاده دی ماه 1392 فصل اول :کلیات پژوهش ۱-۱مقدمه 2 1-2بیان مسئله.2 1-3هدف تحقیق.3 1-4سؤالات […]
پایان نامه تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد
بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد رشتدانشکده مدیریت و حسابداری گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه تحصیلی برای دریافت درجه کارشناسی ارشدرشته: مدیریت بازرگانی گرایش: بیمه عنوان: تبیین کیفیت ارتباط بامشتری در صنعت بیمه با تاکید بررضایت مشتری و ابعاد بازاریابی رابطه مند (مطالعه موردی: مشتریان شرکت بیمه ایران) شهریور 1394 فهرست مطالبعنوان. صفحه چکیده. 1فصل اول: کلیات […]
پایان نامه تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشتدانشکده مدیریت وحسابداریگروه آموزشی مدیریتپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته: مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی داخلیعنوان:تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان( مطالعه موردی هتل های سواحل دریای خزر شرق گیلان)نیمسال تحصیلیاول فهرستعنوان صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق 21-1 […]
پایان نامه :تأثیر بکارگیری بازاریابی رابطه مند در ایجاد گرایش ارتباطی بین خریدار و فروشنده
پایان نامه رشته : مدیریت بازرگانی گرایش : بازاریابی عنوان : تأثیر بکارگیری بازاریابی رابطه مند در ایجاد گرایش ارتباطی بین خریدار و فروشنده
پایان نامه ارشد: تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته :مدیریت بازرگانی گرایش :بازرگانی داخلی عنوان : تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند برکیفیت روابط و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت : تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک ملی
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش داخلی با عنوان : تاثیر بازاریابی رابطه مند بر رضایت مشتریان بانک ملی
پایان نامه مدیریت : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش مدیریت بیمه با عنوان : بررسی تاثیر بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان نمایندگی های بیمه البرز
پایان نامه بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد گرمی پایاننامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد «M. A. »گرایش مدیریت عنوان:بررسی رابطه بازاریابی رابطهمند و وفاداری مشتریان بانک پاسارگاد استان مازندران زمستان 91 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده. 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه 21-2- بیان مسئله 31-3- اهمیت و ضرورت تحقیق. 41-4- اهداف تحقیق. 51-5- سؤالات تحقیق. 51-6- فرضیههای تحقیق. […]
پایان نامه بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان دانشکده علوم انسانی، گروه روانشناسی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A.) گرایش : صنعتی و سازمانی عنوان: بررسی رابطه بین مدیریت دانش و بازاریابی رابطهمند با مدیریت ارتباط با مشتری در بین کارمندان بانکهای شهرستان سپیدان تابستان 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه […]
پایان نامه موانع استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال ایران
پایان نامه رشته تربیت بدنی دانشکده تربیتبدنی و علوم ورزشی پایاننامه جهت اخذ درجه کارشناسیارشد رشته تربیت بدنی (گرایش مدیریت ورزشی) عنوان: موانع استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای حرفهای فوتبال ایران دی 1393 فهرست مطالب صفحه عنوان فصل اوّل طرح پژوهش 2 مقدمه 3 بیان مسئله […]
پایان نامه نقش بازاریابی رابطهمند با پیشبرد فروش (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب)
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)گرایش: بازاریابی عنوان:نقش بازاریابی رابطهمند با پیشبرد فروش (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب) زمستان 1394 فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول:کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 31-2 بیان مسأله. 41-3 اهمیت و ضرورت تحقیق 61-4 اهداف تحقیق 61-4-1 هدف […]
پایان نامه نقش بازاریابی رابطهمند با پیشبرد فروش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی(M.A)گرایش: بازاریابی عنوان:نقش بازاریابی رابطهمند با پیشبرد فروش (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب)زمستان 1394 فهرست مطالبعنوان […]