دانلود پایان نامه با موضوع خرده فروشی
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه شاهد دانشکده علوم انسانی پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی (گرایش بازاریابی بین الملل) عنوان: بررسی عوامل موثر بر ساخت برند در سطح خرده فروشی پوشاک ایرانی از دیدگاه مشتریان (مورد مطالعه: خرده فروشی های پوشاک شهر تهران) زمستان 1390 فهرست مطالب: فصل […]
پایان نامه بررسی عوامل تجاری سازی کالا بر روی عملیات خرده فروشی در صنعت ترمه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد پایاننامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی (M.A.) گرایش بازاریابی عنوان: بررسی عوامل تجاری سازی کالا بر روی عملیات خرده فروشی در صنعت ترمه استاد مشاور: جناب آقای دکتر سعید سعیدا سال تحصیلی 1393-1392 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق 1-1- مقدمه 3 […]
پایان نامه تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان
پایان نامه رشته مدیریت نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوند پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موضوع: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران) استاد مشاور: جناب آقای دکتر ابراهیمی بهمن ماه 1392 چکیده ارزش ویژه برند به […]
پایان نامه بررسی مدل اندازه گیری کیفیت خدمات خرده فروشی RSQS
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان مدل اندازه گیری کیفیت خدمات خرده فروشی (RSQS) صورت گرفته در حوزه کیفیت خدمات چکیده در بازار پر رقابت صنعت خدمات که خدمات رائه شده از سوی سازمان های خدماتی مختلف تشابه زیادی دارند و عدم ایجاد تمایز با رقبا باعث گرایش مشتری به سوی آن ها […]
پایان نامه: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران)
نام دانشگاه: دانشگاه ارشاد دماوندپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی موضوع: تاثیر آمیخته ترفیع بر ارزش ویژه برند در صنعت خرده فروشی ازدیدگاه مصرف کنندگان (پژوهشی پیرامون فروشگاه پروما در شهر تهران)استاد راهنما: سرکار خانم دکتر حقیقی نسباستاد مشاور:جناب آقای دکتر ابراهیمی پایان نامه رشته :مدیریت عنوان : تاثیر آمیخته ترفیع […]
پایان نامه ارشد رشته مدیریت: بررسی تاثیر فناوری پیشرفته و توسعه مدل پذیرش فناوری RFID توسط کارمندان در خردهفروشیها
متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت
دانلود پایان نامه:نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش (مورد مطالعه: فروشگاه های پوشاک خرده فروش شهر رشت)
پایان نامه رشته :مدیریت گرایش :مدیریت بازرگانی داخلی عنوان :نقش شخصیت خرده فروش، تمایل به خرید مجدد و کیفیت ادراک شده بر وفاداری مشتری به خرده فروش (مورد مطالعه: فروشگاه های پوشاک خرده فروش شهر رشت)
پایان نامه: نقش سازماندهی مشاغل کاذب (دستفروشی) در امنیت اجتماعی شهری
پایان نامه رشته مدیریت شهری عنوان : نقش سازماندهی مشاغل کاذب (دستفروشی) در امنیت اجتماعی شهری
پایان نامه: انتخاب تامین کننده بهینه توسط خرده فروش تحت سیستم کنترل موجودی توسط فروشنده
پایان نامه رشته مهندسی صنایع گرایش : سیستم های اقتصادی – اجتماعی عنوان : انتخاب تامین کننده بهینه توسط خرده فروش تحت سیستم کنترل موجودی توسط فروشنده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم و فنون مازندران پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع گرایش سیستم های اقتصادی – اجتماعی عنوان : […]
پایان نامه برق قدرت:ارزیابی تأثیر حضور واحد تولید پراکنده بر عملکرد خرده فروش در بازار برق
دانلود پایان نامه رشته مهندسی برق گرایش قدرت با عنوان :ارزیابی تأثیر حضور واحد تولید پراکنده بر عملکرد خردهفروش در بازار برق
پایان نامه ارشد مهندسی صنایع: انتخاب تامین کننده بهینه توسط خرده فروش تحت سیستم کنترل موجودی توسط فروشنده
دانلود متن کامل پایان نامه با فرمت ورد پایان نامه مقطع کارشناسی ارشد رشته صنایع
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع برند (نام تجاری)
لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است : پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برندپایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاهپایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برندپایان […]
کیفیت خدمات -دانلود همه پایان نامه ها
امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند. شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند. شرکتهایی که عمیقًا کیفیت گرا می شوند در هر دو جنبه فرهنگ درونی و شهرت بیرونی، توسعه […]
پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکـده مدیریتگروه آموزشی مدیریت بازرگانیپایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابیعنوان:نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برند و قصد خریدبهار 1390 فهرست مطالبعنوان صفحهفصل اول : کلیات تحقیقمقدمه. 31-1شرح و بیان مسأله. 41-2 اهمیت و ضرورت تحقیق. 51-3 اهداف […]
پایان نامه طراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی ( M.A ) گرایش: داخلی عنوانطراحی و تدوین الگوی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی توسعه صنعت توریسم استان کرمانشاه شهریور 1393 فهرست مطالبچکیده: 1فصل اول::کلیات پژوهش. 21-1-مقدمه: 31-2-بیان مسأله : 41-3-اهمیت و ضرورت پژوهش: 51-4- اهداف تحقیق: […]
پایان نامه طراحی مدل ریاضی جهت مکانیابی بهینه دستگاه خودپرداز
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی- بازاریابی ( M.A) عنوان :طراحی مدل ریاضی جهت مکانیابی بهینه دستگاههای خودپرداز با بهره گرفتن از تکنیکهای MCDM(مطالعه موردی : دستگاههای خودپرداز شهر کرمانشاه) تیر 1393 فهرست مطالبچکیده. 1فصل 1 : کلیات پژوهش مقدمه3 بیان مساله 4 […]