دانلود پایان نامه در مورد ارائه مدل عملکرد برند
پایان نامه ارائه مدل عملکرد برند
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده ادبیات و علوم انسانی پایاننامه کارشناسی ارشد در رشتهی مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان: ارائه مدل عملکرد برند (مورد مطالعه: مصرفکنندگان محصولات شرکت کاله در بابل) استاد مشاور: دکتر یاسانالله پوراشرف خرداد ماه 1392 چکیده برندها نقطه آغازین تمایز بین محصولات و خدمات ارائه شده و در حال رقابت هستند، به […]
دانلود همه پایان نامه ها با موضوع برند (نام تجاری)
لیست برخی از پایان نامه ها در رابطه با این موضوع که متن کامل آنها با فرمت ورد داخل سایت ما موجود است : پایان نامه نیاز به منحصر بفرد بودن مصرف کنندگان و تاثیرآن بر درک برندپایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاهپایان نامه شناسایی ورتبه بندی میزان تاثیرگذاری اجزای برندپایان […]
پایان نامه اعتبارسنجی مدل مایرس در اندازه گیری فرصتهای سرمایه گذاری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی و علوم انسانی گروه حسابداریپایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری عنوان:اعتبارسنجی مدل مایرس در اندازهگیری فرصتهای سرمایهگذاری در شرکتهای پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران شهریورماه 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیدهفصل اول – کلیات تحقیق . 11-1 مقدمه 21-2 تشریح […]
پایان نامه ارزیابی محافظه کاری از طریق مدل باسو و سرمایه در گردش
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد کاشاندانشکده تحصیلات تکمیلی و علوم انسانی گروه حسابداری پایان نامه تحصیلی جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد در رشته حسابداری عنوان:ارزیابی رابطه بین محافظه کاری از طریق مدل باسو و سرمایه در گردش در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار تهران شهریور ماه 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول […]
پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه) زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […]
پایان نامه شناسایی مراحل برنامه جامع
مدیریت برند در بانک رفاه
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A )گرایش : مدیریت بازرگانی عنوان : شناسایی مراحل برنامه جامع مدیریت برند در بانک رفاه و تعیین شاخص های آن (مورد مطالعه: ستاد مرکزی بانک رفاه) زمستان 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق۱-۱-مقدمه 31-2- بیان […]
پایان نامه تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)مدیریت بازرگانی (گرایش بازرگانی داخلی)عنوان : تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان، مورد مطالعه: بیمه دی شعبه کاشان زمستان1393 فهرست مطالبعنوان شماره صفحهچکیده 1مقدمه 3فصل اول 21-1- بیان مسأله. 31-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 61-3- اهداف تحقیق. 71-4- فرضیه های تحقیق. 81-5- […]
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) زمستان 1393 چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]
پایان نامه تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M. A)رشته مدیریت بازرگانی گرایش بین الملل عنوان: تاثیر شخصیت برند بر وفاداری مشتریان با بهره گرفتن از مدلسازی معادلات ساختاریافته (مورد مطالعه شرکت پخش سراسری تجهیزگران طب نوین) زمستان 1393 چکیده:در این تحقیق که با عنوان تاثیر شخصیت برند […]
پایان نامه ابعاد سرمایه فکری صادرکنندگان فعال بر عملکرد صادراتی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقدانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی- مالی عنوان:“تأثیر ابعاد سرمایه های فکری صادرکنندگان فعال بر عملکرد صادراتی آنها(موردمطالعه: صادرکنندگان فعال در صنعت موادغذایی صندوق ضمانت صادرات ایران) “ سال تحصیلی 92-93 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1- […]
پایان نامه تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق عنوان:بررسی تاثیر برند بر تصمیم گیری و رفتار خرید مشتریان در بانک تجارت شهرستان بویراحمد براساس مدل CBBE تابستان1392 فهرست مطالبچکیده 1فصل اول: کلیات1-1 بیان مسئله. 31-2 تشریح و بیان موضوع. 51-3 ضرورت انجام تحقیق. 61-4 اهداف، فرضیه ها و مدل مفهومی تحقیق. 81-4-1- هدف اصلی […]
پایان نامه تاثیر استراتژی رقابتی بر عملکرد سازمان در صنعت بانکداری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرمانشاهدانشکده تحصیلات تکمیلی، گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ( M.A)گرایش: بازرگانی داخلی عنوان:بررسی تاثیر استراتژی رقابتی بر عملکرد سازمان در صنعت بانکداری (مطالعه موردی: بانکهای ملی شهرستان ایلام) دی 93 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1. مقدمه. 31-2. […]
پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی عنوان:بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریانمطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک ) بهار 1392 چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 تاریخچه مطالعاتی […]
پایان نامه بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقدانشکده مدیریت گروه مدیریت بازرگانیپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد گرایش : مالی عنوان:بررسی ارتباط بازاریابی رابطه مند با عملکرد مالی و رضایت مندی مشتریانمطالعه موردی :(صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه ازاد اسلامی واحد اراک ) بهار 1392 چکیده: 1فصل اول: کلیات تحقیق1-1 مقدمه. 21-2 تاریخچه مطالعاتی […]
پایان نامه بررسی ارزیابی عملکرد کارکنان و بهبود نیروی انسانی
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقگروه مدیریت دولتی« پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد »(M.A)گرایش تشکیلات و روشهاعنوان :بررسی ارتباط ارزیابی عملکرد کارکنان و بهبود نیروی انسانیمطالعه موردی : کارکنان آموزش و پرورش فریدن سال 1392 شهریور 1393 فهرست مطالبعنوان صفحهچکیدهفصل اول : کلیات 11 – 1 – مقدمه […]
پایان نامه ارائه مدلی برای اندازه گیری اعتماد و بررسی تاثیر آن
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات البرزدانشکده مدیریت و حسابداری ٬ گروه مدیریتپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی “M.A”عنوان :ارائه مدلی برای اندازه گیری اعتماد و بررسی تاثیر آن بر