دانلود پایان نامه با موضوع سنجش رضایت
پایان نامه ساخت و استاندارد سازی مقیاس سنجش رضایت از ارتباط نوجوان با والدین
پایان نامه رشته روانشناسی دانشکده علوم انسانیپایان نامهبرای دریافت درجۀ کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی عمومیعنوان پایان نامه:ساخت و استاندارد سازی ” مقیاس سنجش رضایت از ارتباط نوجوان با والدین” از دیدگاه نوجوان و مقایسه آن در دختران و پسران دانش آموز دبیرستانهای شهر تهران- 1389استاد مشاور: دکتر مهناز علی اکبریاستاد داور: دکتر مجید […]
پایان نامه ارشد : سنجش رضایت مشتریان بانک صادرات کرمان با استفاده از روش QFD جهت بهبود کیفیت خدمات
پایان نامه رشته : مدیریت گرایش : بازرگانی بین الملل عنوان : سنجش رضایت مشتریان بانک صادرات کرمان با بهره گرفتن از روش QFD جهت بهبود کیفیت خدمات
پایان نامه ارشد رشته مدیریت بازرگانی: سنجش رضایت مودیان مالیاتی حقیقی از خدمات سازمان امور مالیاتی منطقه غرب تهران براساس مدل سروکوال
پایان نامه رشته مدیریت بازرگانی گرایش : مالی عنوان : سنجش رضایت مودیان مالیاتی حقیقی از خدمات سازمان امور مالیاتی منطقه غرب تهران براساس مدل سروکوال
دانلود همه پایان نامه ها درباره رضایت مشتری
رضایت مشتری، ارزیابی مشتری پس از خرید یک خدمت است، که از تجربه مصرف حاصل شده است. رضایت مشتری را می توان به عنوان بنیان نهایی در بازاریابی مدرن تلقی کرد، به طوریکه موفقیت بنگاه در گرو شناسایی و ارضای رضایت بخش نیازها و خواسته های مشتری برتر از رقباست(رنجبریان وهمکاران، 1388،ص65).دستیابی به رضایت مشتری […]
پایان نامه تاثیرابعاد ساختاری سازمان بر رضایت شغلی کارکنان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامیواحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(M.A)رشته مدیریت دولتی گرایش تشکیلات و روشها عنوان:تاثیرابعاد ساختاری سازمان بر رضایت شغلی کارکنانمورد مطالعه: (دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم) تابستان 1392 فهرست مطالب چکیده 1 فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه. 31-1- بیان مسئله: 41- 2- اهمیت و ضرورت تحقیق: 61-3- […]
پایان نامه رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراق پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش مدیریت بازرگانی (بازاریابی) عنوان : بررسی عوامل مؤثر بر رضایت مندی مشتریان از کیفیت خدمات بیمارستان سبلان تامین اجتماعی اردبیل تابستان 1392 فهرست مطالب صفحه عناوین 1 چکیده فصل اول: کلیات تحقیق 3 1-1- مقدمه 4 1-2- بیان […]
پایان نامهبررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه علوم و تحقیقات هرمزگانعنوان: بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتری از کیفیت خدمات با رویکرد کانو و MADM:زمستان 1391 فهرست مطالبعنوان صفحه فصل اول: کلیات تحقیق1-1- مقدمه. 21-2- تشریح و بیان موضوع تحقیق 41-3- مسئله اصلی تحقیق 61-4- ضرورت انجام تحقیق 71-5- اهداف اساسی انجام تحقیق 101-6- سوالات […]
پایان نامه تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری
پایان نامه رشته مدیریت واحد نراقپایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد ( (M.A گرایش مدیریت بازرگانی-داخلیعنوان :بررسی تأثیر رضایت مشتریان داخلی بر کیفیت خدمات شهرداری شهر اصفهان زمستان 1391 فصل اول : کلیاتچکیده . 1مقدمه. 21-1- بیان مساله 41-2- اهمیت وضرورت انجام تحقیق 51-3- اهداف تحقیق 61-4- فرضیه های تحقیق. 61-5- قلمرو تحقیق. 71-6- […]
پایان نامه زوج درمانی گروهی بربهبود رضایت زناشویی
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه فردوسی واحد بینالملل پایاننامه جهت دریافت مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی عنوانبررسی اثربخشی زوج درمانی گروهی یکپارچه نگر بر بهبود رضایت زناشویی و سبک دلبستگی در زوج های متعارض فروردین 94 فهرست مطالب عنوان صفحهچکیده 1فصل اول: مقدمه. 2بیان مسأله. 2اهمیت و ضرورت تحقیق 5اهداف تحقیق 5فرضیههای تحقیق 5تعاریف نظری […]
پایان نامه مقایسه رضایت زناشویی و کیفیت زندگی در بین ازدواج های خویشاوندی و ازدواج های غیرخویشاوندی شهر بندرعباس
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات (هرمزگان) پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته روان شناسی(بالینی) موضوع: مقایسه رضایت زناشویی و کیفیت زندگی در بین ازدواج های خویشاوندی و ازدواج های غیرخویشاوندی شهر بندرعباس بهار 1393 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده 1 فصل اول کلیات تحقیق 1-1- مقدمه […]
پایان نامه بررسی نقش واسطه ای بهزیستی روانشناختی در کیفیت زندگی بر رضایتمندی زناشویی در دانشجویان متاهل شهر کرمانشاه
پایان نامه رشته روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه جهت دریافت کارشناسی ارشد روانشناسی بالینیM.A عنوان: بررسی نقش واسطه ای بهزیستی روانشناختی در کیفیت زندگی بر رضایتمندی زناشویی در دانشجویان متاهل شهر کرمانشاه در سال تحصیلی1394 – 1393 بهمن ماه 1393 فهرست مطالب فصل یکم 2 1-1 مقدمه. 3 1-2 […]
پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان
پایان نامه رشته مدیریت دانشکده علوم اداری و اقتصاد گروه مدیریت پایان نامه ی کارشناسی ارشد رشته ی مدیریت گرایشبازاریابی بررسی عوامل موثر بر رضایتمندی مشتریان شعب بانک تجارت شهر اصفهان استاد مشاور: دکتر سعید فتحی مهر 1390 فهرست مطالب عنوان صفحه پیشگفتار فصل اول: کلیات تحقیق مقدمه. 1 1-1- شرح و بیان مساله پژوهش. […]
پایان نامه مقایسه تاثیر سبک رهبری بر رضایت شغلی کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین الملل انزلی پایان نامه رشته: مدیریت گرایش: منابع انسانی موضوع: مقایسه تاثیر سبک رهبری بر رضایت شغلی کارکنان سازمان تامین اجتماعی استان گیلان سال تحصیلی: 1392-1393 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده.ع فصل اول: کلیات تحقیق 1-1 مقدمه.2 1-2 بیان مسأله3 1-3 ضرورت و […]
پایان نامه رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی بندر انزلی پایان نامه رشته : مدیریت دولتی گرایش : منابع انسانی موضوع : رابطه بین کیفیت خدمات و وفاداری با توجه به نقش میانجی رضایتمندی ارباب رجوع در اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت سال تحصیلی : 1393-1392 فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده […]
پایان نامه بررسی میزان رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده توسط سرای محله دکتر هوشیار
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی عنوان: بررسی میزان رضایت شهروندان از خدمات ارائه شده توسط سرای محله دکتر هوشیار چکیده: این طرح به منظور بررسی میزان رضایت شهروندان محله دکتر هوشیار از خدمات ارائه شده توسط سرای محله انجام شده است این طرح همراه با 12 فرضیه پیشنهاد گردید. این تحقیق از نوع […]
پایان نامه بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو
پایان نامه رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات پایان نامه رشته مدیریت اجرایی (M.B.A) عنوان پژوهش: بررسی تاثیر منصفانه بودن قیمت بر رضایت مشتریان در صنعت خودرو سال تحصیلی 1393-1392 فهرست مطالب عنوان صفحه فصل اول 9 1-1مقدمه : 7 1-2بیان مساله: 7 1-3